Escher in Het Paleis / Kloosterkerk

Museum Escher in Het Paleis aan het Haagse Lange Voorhout (foto Gerrit Schreurs)

In 2021 werkt het Bijbels Museum samen met twee fantastische instellingen aan het sfeervolle Lange Voorhout in Den Haag.

Escher in Het Paleis

Ontdek Maurits Cornelis Escher in Escher in Het Paleis, de kunstenaar die zich constant bleef verbazen over de wonderlijke wereld om hem heen. De wereldberoemde Nederlandse graficus boeit jong en oud met zijn fantasievolle werelden, waarin verwondering en illusie de hoofdrol spelen. Met ruim 120 prenten zijn bij Escher in Het Paleis altijd de bekendste werken uit zijn oeuvre te bewonderen. Deze schitterende prenten worden getoond in een koninklijke ambiance: het voormalige winterpaleis van Koningin-Moeder Emma.

Kloosterkerk

De Kloosterkerk ligt op vijf minuten lopen van Escher in Het Paleis. Entree tot de Kloosterkerk is gratis. Voor meer informatie en openingstijden, klik hier.

Escher in Het Paleis
Lange Voorhout 74